ALKAN MUHAMMET FATİH,YAZICI FATİH, (2020). "Teacher Educators’ Perceptions Of Terrorism And The Role Of Education: A Qualitative Inquiry", I.E. Inquiry İn Education, 12(1), 1-20. (Yayın No: 6233825)
ALKAN MUHAMMET FATİH,ARSLAN MEHMET, (2019). "Learner Autonomy Of Pre-Service Teachers And İts Associations With Academic Motivation And Self-Efficacy", Malaysian Journal Of Learning And Instruction, 16(2), 75-96. (Yayın No: 5656998)
BARDAKCI SALİH,ALKAN MUHAMMET FATİH, (2019). "Investigation Of Turkish Preservice Teachers’ İntentions To Use Iwb İn Terms Of Technological And Pedagogical Aspects", Education And Information Technologies, , Doi: 10.1007/s10639-019-09904-4 (Yayın No: 4980260)
ALKAN MUHAMMET FATİH, (2018). "R-Comp Araştırma Yeterlikleri Ölçeğinin Türk Dili Ve Kültürüne Uyarlanması", International Journal Of Turkish Education Sciences, 6(11), 15-28. (Yayın No: 4413920)
ALKAN MUHAMMET FATİH,KARTAL ŞEFİK, (2018). "Comparison Of Teaching English As A Foreign Language İn Turkey With Denmark, Hungary, And Portugal", Turkish Online Journal Of English Language Teaching, 3(1), 10-23. (Yayın No: 4320089)
ALKAN MUHAMMET FATİH, (2018). "Investigation Of Pre-Service Teachers’ Attitudes Towards Teaching Profession", Sdu International Journal Of Educational Studies, 5(1), 13-21. (Yayın No: 4267169)
ALKAN MUHAMMET FATİH,BARDAKCI SALİH, (2017). "Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağlardan Öğrenme Biçimleri: Nitel Bir İnceleme", Kastamonu Education Journal, 25(3), 1221-1238. (Yayın No: 3515211)
ALKAN MUHAMMET FATİH, (2017). "Öğretmenlerin Örtük Program Kavramına Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi", International Journal Of Turkish Education Sciences, 5(9), 204-211. (Yayın No: 3647472)
ERDEM AHMET,ALKAN MUHAMMET FATİH,ERDEM ŞEFİKA, (2017). "Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Kavramına İlişkin Algıları", Karaelmas Journal Of Educational Sciences, 5(2), 169-179. (Yayın No: 3714605)
ALKAN MUHAMMET FATİH,ARSLAN MEHMET, (2014). "İkinci Sınıf İngilizce Öğretim Programının Değerlendirilmesi", International Journal Of Curriculum And Instructional Studies, 4(7), 87-99. (Yayın No: 1514313)