GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ

Kişisel Web Sayfaları

MUKADDES İNAN TUTKUNž

[ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ]

ARŞ. GÖR. Mukaddes İNAN TUTKUN

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

kişisel bilgiler

E-Posta adresi

mukaddes.inan@gop.edu.tr

Ofis Bilgisi

 

Telefon & Faks

Cep Telefonu

İş Telefonu

Faks

 

Yazışma Adresi

 

Web Sayfası

 

Sosyal Ağlar

 

kurum bilgileri

Birim

Eğitim Fakültesi 

Bölüm

Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü 

Anabilim Dalı

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı 

Eğitim Bilgileri

Öğrenim Durumu

YÜKSEK LİSANS, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (2015- 2018)

Eğitim Fakültesi - Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

LİSANS, Orta Doğu Teknik Üniversitesi (2010- 2015)

Eğitim Fakültesi - Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

TEZLER

YÜKSEK LİSANS, "7. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi", Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2018

YABANCI DİLLER

İngilizce

TEMEL ALAN BİLGİSİ

Eğitim Bilimleri Temel Alanı - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Mesleki Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR / GÖREVLER

Akademik Görevler

Araştırma Görevlisi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi/ Eğitim Fakültesi/ Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü/ Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, (2017- Devam Ediyor)


İdari Görevler

verdiği dersler

Öğretmenlik Uygulaması, Lisans, (2017-2018)

yönetilen tezler

Editörlük

Yayınlar ve Eserler

MAKALELER

Uluslararası Hakemli Dergilerdeki Makaleler


Ulusal Hakemli Dergilerdeki Makaleler

İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE, (2018). "Ortaokullarda Matematiksel Modelleme: 7. Sınıf Öğrencilerinin “Hava Durumu” Modelleme Problemi İle Deneyimi", Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 823-52., Doi: 10.17984/adyuebd.456200 (Yayın No: 4674641)

DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES, (2018). "Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematikselleştirme Süreçlerinin Ve Matematiksel Modellerinin İncelenmesi: Çim Biçme Problemi", Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitim Dergisi (Türkbilmat), 9(2), 339-366., Doi: 10.16949/turkbilmat.408698 (Yayın No: 4336889)


Diğer Dergilerdeki Makaleler

Bildiriler

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında(proceedings) basılan bildiriler :

DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN TUTKUN MUKADDES (2019). Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Matematiksel Modelleme Problemini 5. Sınıf Öğrencileri ile Uygulama Sürecinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (Özet Bildiri) (Yayın No:5296469)

İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2019). 7. Sınıf Öğrencilerinin Verilerle Modelleme Çalışması: Araba Problemi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (Özet Bildiri) (Yayın No:5296335)

İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Problemleri ile ilgili Görüşlerinin İncelenmesi. International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) (Özet Bildiri) (Yayın No:5343306)

İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2018). Investigation of Middle School Students Views on Mathematical Modeling Problems. International Learning, Teaching and Education Research Congress (Özet Bildiri) (Yayın No:4499392)

DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES (2017). Investigating Seventh Grade Students’ Performance in Reading and Interpreting Data in Mathematics Problems. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017) (Özet Bildiri) (Yayın No:3531314)

DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES (2017). Turkish Seventh Grade Students’ Engagement with a Modeling Task: Lawnmower Problem. 41st Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 41) (Özet Bildiri) (Yayın No:3564730)

BAŞOL GÜLŞAH,BALGALMIŞ ESRA,İNAN MUKADDES (2017). A Content Analysis of Free Boarding and Scholarship Examination (FBSE) mathematics Items. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) (Özet Bildiri) (Yayın No:3687090)


Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler :

İNAN MUKADDES,SEVİMLİ EYÜP,Amaç Rabia (2016). Türkiye de İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programlarında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Metodolojik Açıdan İncelenmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri) (Yayın No:4301684)

Amaç Rabia,İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2016). Tangram etkinliğinin 7. sınıf öğrencilerinin çevre ve alan kavramını anlamalarındaki rolü.. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı-12 (Özet Bildiri) (Yayın No:4499320)

İNAN MUKADDES,ULUSOY FADİME,ÇAKIROĞLU ERDİNÇ Ortaokul öğrencilerinin üçgende yükseklik ile ilgili sahip oldukları kavram imajları. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 (TURKBİLMAT 2 (Özet Bildiri) (Yayın No:4301694)

kitaplar ve kitap bölümleri

Yazılan Ulusal/Uluslararası Kitaplar :

Yazılan Ulusal/Uluslararası Kitaplardaki Bölümler :

sanatsal faaliyetler

projeler ve patentler

Projelerde Yaptığı Görevler:

patentler

 

Üniversite Dışı Deneyim

2015-2017, ÖĞRETMEN, SULUSARAY ATATÜRK ORTAOKULU, (Kamu)

2018-2018, Jüri Üyeliği, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Tübitak sergisi jüri üyeliği, (Kamu)

Üniversite Dışı Deneyim

Kurslar:

çalıştay

 

sertifika

 

araştırma

 

çalışma

 

rapor

 

 

 












E-Posta Adresi:mukaddes.inan@gop.edu.tr




Öğrenim Durumu

Yüksek Lisans
2015-2018
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Eğitim Fakültesi/Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

Tez Adı:7. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi
Lisans
2010-2015
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Eğitim Fakültesi/Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü



Akademik Görevler

Araştırma Görevlisi
2017-
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ/ EĞİTİM FAKÜLTESİ/ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


Dersler *

Öğrenim DiliDers Saati
Lisans
(2017-2018)ÖĞRETMENLİK UYGULAMASITürkçe4
* Son iki yılda verdigi lisans ve lisansüstü düzeydeki dersler


Eserler
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
1.İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2018). Ortaokullarda Matematiksel Modelleme: 7. Sınıf Öğrencilerinin “Hava Durumu” Modelleme Problemi ile Deneyimi. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 823-52., Doi: 10.17984/adyuebd.456200 (Yayın No: 4674641)
2.DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES (2018). Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematikselleştirme Süreçlerinin ve Matematiksel Modellerinin İncelenmesi: Çim Biçme Problemi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi (TÜRKBİLMAT), 9(2), 339-366., Doi: 10.16949/turkbilmat.408698 (Yayın No: 4336889)


Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında(proceedings) basılan bildiriler :
1.DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN TUTKUN MUKADDES (2019). Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Matematiksel Modelleme Problemini 5. Sınıf Öğrencileri ile Uygulama Sürecinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (Özet Bildiri) (Yayın No:5296469)
2.İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2019). 7. Sınıf Öğrencilerinin Verilerle Modelleme Çalışması: Araba Problemi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu (Özet Bildiri) (Yayın No:5296335)
3.BAŞOL GÜLŞAH,BALGALMIŞ ESRA,İNAN MUKADDES (2017). A Content Analysis of Free Boarding and Scholarship Examination (FBSE) mathematics Items. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) (Özet Bildiri) (Yayın No:3687090)
4.DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES (2017). Turkish Seventh Grade Students’ Engagement with a Modeling Task: Lawnmower Problem. 41st Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 41) (Özet Bildiri) (Yayın No:3564730)
5.DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE,İNAN MUKADDES (2017). Investigating Seventh Grade Students’ Performance in Reading and Interpreting Data in Mathematics Problems. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017) (Özet Bildiri) (Yayın No:3531314)
6.İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Problemleri ile ilgili Görüşlerinin İncelenmesi. International Learning, Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) (Özet Bildiri) (Yayın No:5343306)
7.İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2018). Investigation of Middle School Students Views on Mathematical Modeling Problems. International Learning, Teaching and Education Research Congress (Özet Bildiri) (Yayın No:4499392)
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler :
1.İNAN MUKADDES,SEVİMLİ EYÜP,Amaç Rabia (2016). Türkiye de İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programlarında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Metodolojik Açıdan İncelenmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri) (Yayın No:4301684)
2.Amaç Rabia,İNAN TUTKUN MUKADDES,DİDİŞ KABAR MAKBULE GÖZDE (2016). Tangram etkinliğinin 7. sınıf öğrencilerinin çevre ve alan kavramını anlamalarındaki rolü.. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Konferansı-12 (Özet Bildiri) (Yayın No:4499320)
3.İNAN MUKADDES,ULUSOY FADİME,ÇAKIROĞLU ERDİNÇ (2016). Ortaokul öğrencilerinin üçgende yükseklik ile ilgili sahip oldukları kavram imajları. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 (TURKBİLMAT 2 (Özet Bildiri) (Yayın No:4301694)




Üniversite Dışı Deneyim

2018-2018Jüri ÜyeliğiMİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Tübitak sergisi jüri üyeliği, (Kamu)
2015-2017ÖĞRETMENSULUSARAY ATATÜRK ORTAOKULU, (Kamu)