GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ

Kişisel Web Sayfaları

MUHAMMET DAVUT GÜLž

[ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ]

ARŞ. GÖR. Muhammet Davut GÜL

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

kişisel bilgiler

E-Posta adresi

muhammetdavut.gul@gop.edu.tr

Ofis Bilgisi

 

Telefon & Faks

Cep Telefonu

İş Telefonu

Faks

 

Yazışma Adresi

 

Web Sayfası

 

Sosyal Ağlar

 

kurum bilgileri

Birim

Eğitim Fakültesi 

Bölüm

Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü 

Anabilim Dalı

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı 

Eğitim Bilgileri

Öğrenim Durumu

DOKTORA, Yıldız Teknik Üniversitesi (2018- )

Fen Bilimleri Enstitüsü - Fen Bilgisi Eğitimi (Dr)

YÜKSEK LİSANS, Yıldız Teknik Üniversitesi (2015- 2017)

Fen Bilimleri Enstitüsü - Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli) (İngilizce)

LİSANS, Boğaziçi Üniversitesi (2008- 2013)

Eğitim Fakültesi - Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

TEZLER

DOKTORA, "", Yıldız Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü,

YÜKSEK LİSANS, "Effectıveness Of Socıo Scıentıfıc Issues Based Instructıon On Pre-Servıce Teachers’Xx Crıtıcal Thınkıng Skılls", Yıldız Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2017

YABANCI DİLLER

TEMEL ALAN BİLGİSİ

Eğitim Bilimleri Temel Alanı - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Mesleki Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR / GÖREVLER

Akademik Görevler

Araştırma Görevlisi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi/ Eğitim Fakültesi/ Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü/ Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, (2017- Devam Ediyor)


İdari Görevler

verdiği dersler

yönetilen tezler

Editörlük

Yayınlar ve Eserler

MAKALELER

Uluslararası Hakemli Dergilerdeki Makaleler

GÜL MUHAMMET DAVUT,AKÇAY HAKAN, (2020). "Structuring A New Socioscientific Issues (Ssı) Based Instruction Model: Impacts On Pre-Service Science Teachers’ (Psts) Critical Thinking Skills And Dispositions", International Journal Of Research İn Education And Science, 6(1), 141-159. (Yayın No: 5468521)

GÜL MUHAMMET DAVUT,AYIK ZEKAİ,COŞTU BAYRAM, (2019). "Homo Semioticus İn Science Clasroom: How Future’S Science Teachers Facilitate Meaning-Making Of Science Concepts As Citizens Of Digital Age?", European Journal Of Education Studies, 6(8), 161-189., Doi: doi: 10.5281/zenodo.3547845 (Yayın No: 5503858)


Ulusal Hakemli Dergilerdeki Makaleler


Diğer Dergilerdeki Makaleler

Bildiriler

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında(proceedings) basılan bildiriler :

HELVACI BASAK,SIBIÇ OKAN,GÜL MUHAMMET DAVUT (2018). Diagnosing 7th grade students cognitive structure about Sensory Organs. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri) (Yayın No:3634313)

GÜL MUHAMMET DAVUT,AKÇAY HAKAN (2017). The Impact of Socio-Scientific Issues Based Instruction on the Critical Thinking Skills and Dispositions of Pre-Service Teachers. INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III (Özet Bildiri) (Yayın No:3634767)

GÜL MUHAMMET DAVUT,AYIK ZEKAİ,COŞTU BAYRAM Science Teacher in Gifted Classroom: Developing a Representational Competency Rubric Regarding Multimodal Orchestration. International Congress on Gifted and Talented Education (Yayın No:5457256)

AYIK ZEKAİ,GÜL MUHAMMET DAVUT,de RENNIE CECILIA An Analysis of Turkish Elemntary Science Textbook: How Meaning-Making Affordances are Constructed by Different Semiotic Modes. Interbational History and Philosophy of Science Teaching Biennal Comference 2019 (Özet Bildiri) (Yayın No:5142373)


Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler :

AYIK ZEKAİ,GÜL MUHAMMET DAVUT,COŞTU BAYRAM Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Öğretim Model Tasarımı ve Uygulanması: Multi-Semiotic Model. VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri) (Yayın No:5330864)

kitaplar ve kitap bölümleri

Yazılan Ulusal/Uluslararası Kitaplar :

Yazılan Ulusal/Uluslararası Kitaplardaki Bölümler :

sanatsal faaliyetler

projeler ve patentler

Projelerde Yaptığı Görevler:

patentler

 

Üniversite Dışı Deneyim

2013-2017, Fen Bilgisi Öğretmenliği, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, (Kamu)

Üniversite Dışı Deneyim

Kurslar:

çalıştay

 

sertifika

 

araştırma

 

çalışma

 

rapor

 

 

 












E-Posta Adresi:muhammetdavut.gul@gop.edu.tr




Öğrenim Durumu

Doktora
2018-
Yıldız Teknik Üniversitesi
Fen Bilimleri Enstitüsü/Fen Bilgisi Eğitimi (Dr)

Tez Adı:
Yüksek Lisans
2015-2017
Yıldız Teknik Üniversitesi
Fen Bilimleri Enstitüsü/Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli) (İngilizce)

Tez Adı:Effectıveness Of Socıo Scıentıfıc Issues Based Instructıon On Pre-Servıce Teachers’Xx Crıtıcal Thınkıng Skılls
Lisans
2008-2013
Boğaziçi Üniversitesi
Eğitim Fakültesi/Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü



Akademik Görevler

Araştırma Görevlisi
2017-
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ/ EĞİTİM FAKÜLTESİ/ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI


Eserler
Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
1.GÜL MUHAMMET DAVUT,AKÇAY HAKAN (2020). Structuring a New Socioscientific Issues (SSI) Based Instruction Model: Impacts on Pre-Service Science Teachers’ (PSTs) Critical Thinking Skills and Dispositions. International Journal of Research in Education and Science, 6(1), 141-159. (Yayın No: 5468521)
2.GÜL MUHAMMET DAVUT,AYIK ZEKAİ,COŞTU BAYRAM (2019). Homo Semioticus in Science Clasroom: How Future’s Science Teachers Facilitate Meaning-Making of Science Concepts as Citizens of Digital Age?. European Journal of Education Studies, 6(8), 161-189., Doi: doi: 10.5281/zenodo.3547845 (Yayın No: 5503858)


Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında(proceedings) basılan bildiriler :
1.HELVACI BASAK,SIBIÇ OKAN,GÜL MUHAMMET DAVUT (2018). Diagnosing 7th grade students cognitive structure about Sensory Organs. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri) (Yayın No:3634313)
2.GÜL MUHAMMET DAVUT,AKÇAY HAKAN (2017). The Impact of Socio-Scientific Issues Based Instruction on the Critical Thinking Skills and Dispositions of Pre-Service Teachers. INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III (Özet Bildiri) (Yayın No:3634767)
3.GÜL MUHAMMET DAVUT,AYIK ZEKAİ,COŞTU BAYRAM (2017). Science Teacher in Gifted Classroom: Developing a Representational Competency Rubric Regarding Multimodal Orchestration. International Congress on Gifted and Talented Education (Yayın No:5457256)
4.AYIK ZEKAİ,GÜL MUHAMMET DAVUT,de RENNIE CECILIA (2017). An Analysis of Turkish Elemntary Science Textbook: How Meaning-Making Affordances are Constructed by Different Semiotic Modes. Interbational History and Philosophy of Science Teaching Biennal Comference 2019 (Özet Bildiri) (Yayın No:5142373)
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler :
1.AYIK ZEKAİ,GÜL MUHAMMET DAVUT,COŞTU BAYRAM (2017). Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Öğretim Model Tasarımı ve Uygulanması: Multi-Semiotic Model. VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri) (Yayın No:5330864)




Üniversite Dışı Deneyim

2013-2017Fen Bilgisi ÖğretmenliğiMİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, (Kamu)