AKIN UĞUR, (2021). "Exploring The Relationship Between Emotional Labor And Organizational Commitment Levels Of Teachers", Eurasian Journal Of Educational Research, 20(91), 61-82. (Yayın No: 6687708)
Koç İlhan,AKIN UĞUR, (2020). "Okul Müdürlerinin Yaptıkları Ders Denetimlerinin Olumlu Ve Olumsuz Yönleri: Öğretmenlerin Görüş Ve Önerileri", Turkish Studies - Educational Sciences, 15(1), 261-288. (Yayın No: 6168200)
Karasubaşı Ömer Alper,AKIN UĞUR,YILDIRIM NAİL, (2020). "Öğrenci Ve Mezunlarının Perspektifinden İmam Hatip Liselerinin Değerlendirilmesi", Değerler Eğitimi Dergisi, 18(39), 63-103., Doi: 10.34234/ded.602051 (Yayın No: 6315733)
Karaaslan Ayşenur,AKIN UĞUR, (2019). "Yükseköğretimde Öğretimsel Liderlik: Bölüm Başkanlarınıngörüşleri", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 12(3), 992-1012., Doi: http://dx.doi.org/10.30831/akukeg.425597 (Yayın No: 5103385)
TÜZEL İŞERİ EMEL,AKIN UĞUR, (2019). "Perceptions Of Primary School Teacher Candidates Towards The Turkish Education System, School, Teacher, And Student: A Metaphor Analysis", International Journal Of Higher Education, 8(4), 239, Doi: 10.5430/ijhe.v8n4p239 (Yayın No: 5183892)
AKIN UĞUR,ULUSOY TARIK, (2016). "The Relationship Between Organizational Silence And Burnout Among Academicians A Research On Universities İn Turkey", International Journal Of Higher Education, 5(2), 46-58., Doi: 10.5430/ijhe.v5n2p46 (Yayın No: 2574493)
AKIN UĞUR, (2016). "Innovation Efforts İn Education And School Administration Views Of Turkish School Administrators", Eurasian Journal Of Educational Research, (63), 243-260., Doi: 10.14689/ejer.2016.63.14 (Yayın No: 2764368)
AYYILDIZ AYŞE,AKIN UĞUR, (2016). "Okul Güvenliğinin Sağlanmasında Nöbetçi Öğretmen Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri", Turkish Studies, 11(3), 345-370., Doi: 10.7827/TurkishStudies.9246 (Yayın No: 2680952)
AYDEŞ SEVİM SİNEM,AKIN UĞUR, (2016). "Okul Yöneticilerinin Öğretmenlere Yönelik Metaforik Algıları", Sakarya University Journal Of Education, 6(3), 20-39., Doi: 10.19126/suje.220173 (Yayın No: 3109275)
AKIN UĞUR,ORMAN ENDER, (2015). "Öğretmenlerin Örgütsel Güven İle Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", Sdu International Journal Of Educational Studies, 2(2), 92-102. (Yayın No: 1725114)
AKIN UĞUR,YILDIRIM NAİL, (2015). "Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeyleri Ölçeği Öeidö Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması", E-International Journal Of Educational Research, 6(1), 70-83. (Yayın No: 1724835)
AKIN UĞUR, (2015). "Okullarda Örgütsel Sinizm Ve Güven İlişkisinin İncelenmesi Öğretmenler Üzerinde Bir Araştırma", Eğitim Ve Bilim, 40(181), 175-189., Doi: 10.15390/EB.2015.4721 (Yayın No: 1721834) [SSCI]
EROL HÜSEYİN,AKIN UĞUR, (2015). "Okul Yöneticilerinin Okul Müdürlerinin Seçiminde Uygulanan Sözlü Sınava İlişkin Görüşleri", International Online Journal Of Educational Sciences, 7(4), 208-222., Doi: 10.15345/iojes.2015.04.014 (Yayın No: 1725355)
AKIN UĞUR,AYDIN İNAYET,ERDOĞAN ÇETİN,DEMİRKASIMOĞLU NİHAN, (2014). "Emotional Labor And Burnout Among Turkish Primary School Teachers", The Australian Educational Researcher, 41(2), 155-169., Doi: 10.1007/s13384-013-0138-4 (Yayın No: 1715332) [SSCI]
AKIN UĞUR,BALOĞLU MUSTAFA,KARSLI MEHMET DURDU, (2014). "Türkiye Deki Kadın Üniversite Yöneticilerinin Stres Ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi", Eğitim Ve Bilim, 39(174), 160-172., Doi: 10.15390/EB.2014.2136 (Yayın No: 1715976) [SSCI]
ERDOĞAN ÇETİN,AYDIN İNAYET,AKIN UĞUR,DEMİRKASIMOĞLU NİHAN, (2014). "Türkiye De E Okul Yönetim Bilgi Sisteminin İlköğretim Okulu Müdür Yardımcılarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi", Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 4(1), 113-132., Doi: 10.12973/jesr.2014.41.6 (Yayın No: 1716269)
DEMİRKASIMOĞLU NİHAN,AYDIN İNAYET,ERDOĞAN ÇETİN,AKIN UĞUR, (2012). "Organisational Rules İn Schools Teachers Opinions About Functions Of Rules Rule Following And Breaking Behaviours İn Relation To Their Locus Of Control", Educational Studies, 38(2), 235-247., Doi: 10.1080/03055698.2011.598674 (Yayın No: 1078644) [SSCI]
BALCI ALİ,DEMİRKASIMOĞLU NİHAN,ERDOĞAN ÇETİN,AKIN UĞUR, (2011). "Turkish Teachers And Supervisors Metaphorical Perceptions About Supervisors", Educational Research, 2(10), 1602-1610. (Yayın No: 346900)
ERDEM MUSTAFA,AYDIN İNAYET,TAŞDAN MURAT,AKIN UĞUR, (2011). "Educational Problems And Solutions İn Turkey The Views Of District Governors", Educational Management Administration & Leadership, 39(2), 242-256., Doi: 10.1177/1741143210390059 (Yayın No: 84844) [SSCI]
SİLDİR EMİNE,AKIN UĞUR, (2017). "Okul Öncesi Eğitime İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşlerinin İncelenmesi", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(1), 134-165. (Yayın No: 3565819)
YILDIRIM NAİL,AKIN UĞUR, (2017). "Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 213-227., Doi: 10.17860/mersinefd.305948 (Yayın No: 3489929)
AKIN UĞUR,GANİ ARSLAN, (2014). "İdeoloji Ve Eğitim Devlet Eğitim İlişkisine Farklı Bir Bakış", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(1), 81-90. (Yayın No: 1764283)
AKIN UĞUR, (2014). "Okul Müdürlerinin İnisiyatif Alma Düzeyleri Ve Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 20(2), 125-149., Doi: 10.14527/kuey.2014.006 (Yayın No: 1774914)
AKIN UĞUR, (2012). "Okul Yöneticilerinin Seçimi Ve Yetiştirilmesi Türkiye Ve Seçilmiş Ülkelerden Farklı Uygulamalar Karşılaştırmalar", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12(2), 1-30. (Yayın No: 1763616)
AKIN UĞUR,OĞUZ EBRU, (2010). "Öğretmenlerin İşkoliklik Ve Tükenmişlik Düzeylerinin İlişkisi Ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 16(3), 309-327. (Yayın No: 1763292)
AKIN UĞUR,ÖZDEMİR MURAT, (2009). "Öğretmen Adaylarının Demokratik Değerlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Örneği", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 42(2), 183-198. (Yayın No: 1762724)
TAŞDAN MURAT,AKIN UĞUR, (2009). "Öğretmen Adayları Ve Öğretmenlerin Demokratik Değerleri", Eğitim Bilimleri Ve Uygulama, 8(16), 197-212. (Yayın No: 1762929)
AKIN UĞUR, (2009). "Türkiye De Eğitim Bütçesi", Milli Eğitim, 38(184), 8-25. (Yayın No: 1762180)
KOÇAK RECEP,AKIN UĞUR, (2008). "Kubaşık Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Akademik Başarılarına Ve Bazı Sosyal Özelliklerine Etkisi", Eğitim Bilimleri Ve Uygulama, 7(13), 43-54. (Yayın No: 1761767)
AKIN UĞUR,KOÇAK RECEP, (2007). "Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerileri İle İş Doyumları Arasındaki İlişki", Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 13(3), 353-370. (Yayın No: 1727926)